perjantai 18. syyskuuta 2015

Testissä Color Mask Red -sävyttävä tehohoitoaine Osa 2

Tosiaan viikko sitte laitoin mun kulahtaneen punaisen hiusvärin päälle Kc:n Color Maskin Red-tehohoitoaine sävytteen ja päätin ootella viikon laiton jälkeen ja tulla sitte kertoilemaan tänne et kuinka hyvin sävy pysyy (mun) päässä. Suluissa "mun" koska, jokaisella on erilaiset hiukset ja hiuslaadut.

Ensimmäisen pesun aikana punasta väriä valu hiuksista hiukan, tiiä sitte olinko huuhdellu huonosti, vai irtosko sitte sävyteväriä siinä, toisella pesulla ei tapahtunu mitään, ei siis valunu väriä. Mutta nyt ku on menny viikko laitosta ni hiukset on mulla samassa pisteessä kun sillon ennen ku laitoin ton päähän, eli kulahtaneisuus on tullut takasin taas.


Tosa color mask-putelissa tosin lukee et sitä voi käyttää useitaki kertoja viikossa, joten varmaanki jos näin tekis, et laittas pariki kertaa viikossa sitä ni varmasti pysyis hyvin kulahtamatta. Toisaalta taas mun hiukset on nykysin alkanu pahimmaks painajaiseks, mikään väri ei pysy vaan aina alta puskee epämääräinen melkeen blondi väri. Mun hiukset siis toisin sanoen haluaa näyttää tai tuoda esille mun blondiutta jotta mua ymmärrettäs paremmin, hehheh :D

Ihan hyvä aine kaikenkaikkiaan oli ja on :) Pysymiseen vaikuttaa oma hius ja sen laatu ja varmasti kuntoki omalla tavallaan, joten elkää ihan kamalan vakavasti ottako tätä jos mulla ei pysy, se ei tarkoita ettei jollain muulla pysyis. Ja niille jotka ei välttämättä haluu värjätä päätäsä kokonaan on ihan hyvä vaihtoehto tää tuote taikka sitte se oikee suoraväri versio tästä, pitää ehkä jossain kohtaa kokeilla sitäki :) Saa nähä kuinka kauan jaksan kattella tätä punasen ja kulahuksen sekasikiötä.. 

Mutta sellainen oli Color Mask Red- tehohoitoaine sävyte :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti