tiistai 26. huhtikuuta 2016

Liukuväriä kevääseen

Tänään sain asiakkaaksi liukuvärjäyksen tahtovan asiakkaan, joka oli aiemmin jo käynyt leikkauttamassa sivusiilin, eli muuttumista tuli lisää.

Mä olin tietysti intopinkeenä kun sain kuulla mitä asiakas halusi mun tekevän hiuksilleen. Pääsin siis toteuttamaan ihka ensimmäisen liukuvärjäyksen, joka osottautui yllättävän helpoksi toteuttaa ja onnistui loppujen lopuksi hyvin.

Ennen & jälkeen

Ja vielä kerran sivulta:


Jossain kohtaa toteutetaan asiakkaan kanssa sama väri-homma uusiksi niin että vaalenee vielä lisää tuo vaaleammaksi jäävä kohta :)

Asiakas lähti penkistä tyytyväisenä ja mä olin tyytyväinen lopputulokseen ja voin sanoa että yllätin itteni, siitä tuli parempi mitä odotin, jjee :D 

Hyvä päivä takana, vaikka sadetta onki taas piisannu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti