keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Meikkiä & kampausta

Tuli oltua luokkalaisen ehostus ja kampaus asiakkaana ja se taikoi mulle smoky eye-meikin ja nutturan hiuksiin.

Hiukan hämmennyin siitä et mun hiuksiin (lukekaa uudestaan: mun hiuksiin) sai aikaseks ees niin nätin nutturan minkä hän teki, koska ite oon niiiiin kädetön omien hiusten kanssa ja pidän yleensä niitä vaan suoristettuina auki tai ponnarilla.


Ja seki yllätti et siitä nutturasta tuli suht muhkee, jee; mun hiukset on kiwat sittenki ku vaan osaa laittaa ne. Hykertelin melkeen onnesta ja pyysin häntä ikuistamaan tuon kampauksen mun puhelimen kameralla.


Hiukan illalla harmitti aukaista koko nuttura poies :/ mut pitää harjotella saamaan itte ittellee aikaan nuttura joka pysyy ja on nätti tai edes kelpaava. Katsotaan siis mitä saan ite aikaan.

Ainut mistä pitäs päästä eroon ennen joulua on juurikasvu, mikä näkyy myös kuvissa.. Mut ensviikolla koulussa on päivä jollon laitetaan kaikki toistemme hiukset kuntoon joko saksimalla taikka värjäyttämällä eli siis ootan sinne asti ja värjäytän tyven pois näkyvistä :) Siitä lisää ensviikolla sitte et mitä mä pääsin tekemään ja kelle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti