tiistai 10. lokakuuta 2017

The Birth Of Venus


Vähän aikaa sitte Lushille tuli kasvonaamio uutuuksia  jelly-naamioiden muodossa ja muutaman hypetys-postauksen luettuani kipitin Lushille hakemaan oman naamion.

Näitä jelly-naamioita on yhteensä 5 erilaista ja hinnaltaan ne on 13,95€ /kpl.

Menin asematunnelin Lushille, pyysin myyjältä apuja että mikä noista sopisi just mun sekaiholle, joka kukkii ja kuivuu kilpaa ja myyjä suositteli ihon kosteustasapainon palauttaja The Birth Of Venusia ja senhän mä sitten otin.


Naamio on väritykseltään turkoosimainen ja tuoksuu hyvälle ja koska on hyytelömäinen koostumukseltaan niin hyllyy vaan kun siihen tökkäsee sormella.. 😂 Tuoksultaan tuo on mieto, vähän ehkä vaikeesti kuvailtava, mutta laventelilta se ainakin tuoksuu.

Purkista repästään pieni pala naamiota, lämmitetään vähän sormien välissä (niinku esimerkiks jotain hiusvahoja) ja levitetään naamalle. Suht siistiä hommaa, naamio ei valu mihkään vaan pysyy naamalla. Oon nyt käyttänyt alle puolet purkin sisällöstä ja täytyy sanoo että vielä on hiukkasen hakemista siinä että saa naamion levitettyä tasaisesti joka kohtaan, mutta on kyllä opettelemisen arvonen.

Kun naamio on vaikuttanut naamalla (10-20 min) ja se on huuhdeltu poies ni naama tuntuu pehmeeltä ja tasaselta, eikä punoita tai kiristä yhtään (niinkun mulla naamioiden kanssa aina on käynyt..) mikä on iso plussa, jee 😊

Tää jää ehdottomasti mun ihonhoitorutiiniin. Ja on pieni luksus arjen keskellä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti