torstai 15. kesäkuuta 2017

Läiskät näkökentässä ikuisesti(ko?)


Mun on pitänyt jo hetki "avautua", pikkuriikkisestä mutta silti niin isosta jokapäiväistä elämää haittaavasta ongelmasta, nimittäin silmälaseista ja siitä miten ne (mulla) sotkeentuu kokoaika. Ja näkökentässä on läiskiä..

Oli lokakuu, päätin mennä optikolle tarkistamaan näköä, koska miljoonia vuosia sitten mulla oli lasit kunnes päätin fiksuna lopettaa niiden käytön.. Ja niimpä sitten lähdin optikolta silmälasi-reseptin kanssa ja myöhemmin kävin hankkimassa lasit pitkin hampain.

Tähän päivään mennessä en oo vieläkään keksinyt miten saan pidettyä näkökentän puhtaana ilman läiskiä..

Epätoivonen havainnollistamis-kuva


"Poppas" konstit on kokeiltu; mm. fairy (=auttaa hetkeksi), silmälasien puhdistuslaput ja tietysti se liina mikä lasien mukana sillon tuli. Noiden lisäksi tietysti oon koittanut kiinnittää huomiota siihen että koskettelenko mä mun laseja jotenkin erityisen paljon, mutten kyllä (ehkä) omasta mielestäni näin tee. 

Lyhyesti ja ytimekkäästi mut on siis vissiin tuomittu elämään läiskät näkökentässä hamaan loppuun asti, ellen sitte vaihda piilolinsseihin.. Koska kaiken järjen mukaan niihin ei pitäisi tulla päivän aikana selittömättömiä läiskiä.

Voi tosin olla että vaan kiinnitän liikaa huomiota laseihin koska jos voisi valita en käyttäisi laseja, mutta seurauksena lasien käyttämättömyydestä seuraa niin juiliva päänsärky ettei mitään rajaa ja onhan se kiwempi toisaalta nähdä maailma oikein (kirkkaana, eikä epäselvänä) 😅 


Jos joku viisaampi osaa neuvoa / keinoa miten tällänen "ongelma" ratkastaan niin kertokoon ihmeessä.. 😅

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti