tiistai 28. kesäkuuta 2016

Davines suihkutettava hiuspuuteri & hiuslakka


Lisää Davinesia. Aiemmin postailinkin Davinesin Momo-shampoosta ja Love-hoitoaineesta ja mainitsin samalla ottaneeni testiin hiuslakan ja hiuspuuterin ja lupailin postausta näistä myöhemmin, joten täältä tulee.


Hiuspuuteri suihkutettavana versiona normaalikokoisena (250ml) ja hiuslakka "käsilaukku"-koossa (50ml), ihan sopuisa parivaljakko.

Aloitetaan toisesta..


..Eli hiuslakasta.

Hiuslakka on pitävyydeltään voimakas ja tuoteselosteessa lukee, että se on kampauksiin, jotka vaativat pitäyyvttä, volyymia ja rakennetta ja tämä pitää ainakin mun kohdalla siltä osin paikkaansa että mä tartten just hiukkasen volyymia ja paljon pitävyyttä ja kyllä toimii näiltä osin mun kohdalla.

Hiuslakka on parabeeniton ja väriaineeton ja tuoksuu mun mielestä ehkä hiukan kermaselle, jollekin makealle, tiä sitten mille, mutta ei ollenkaan hiuslakkamaiselle taikka ällöttävälle, vieno tuoksu, joka jää koko päiväksi hiukseen. 

Tuntumaltaan se ei ollenkaan oo tahmeeta ja suihkuttaessa ensimmäisiä kertoja musta tuntui tyhmältä, koska suihku joka pullosta tuli olin niin kevyttä eikä samalla tavalla ehkä märkää kuin jotkin muut lakat, toisin sanoen oli kun ei tietäisi ruiskuttavansa lakkaa hiukseen. Hyvä, mun mielestä siis, koska jotenkin muita lakkoja ruiskutettaessa ne on aina jotenkin raskaampia ja tahmasempia.

Davinesin hiuslakkaan ihastuin siis täysillä ja ostan heti lisää samaa lakkaa kun tämä on loppunut. Tällä lakalla jopa mun hiukset pysyy koko päivän nätisti.

Seuraavana..


Suihkutettava hiuspuuteri. Hyvin uusi tuttavuus ainakin mulle, en edes tienyt ennen tätä että hiuspuuteria on myös suihkutettavana. Tämän tuoteselosteessa lukee että se antaa tekstuuria ja lisää volyymia kampaukseen ja tämänkin kohdalla asia pitää kutinsa. Mulla itsellä on tosi littanat hiukset ja ne siis tartteisi varmaan kilon lakkaa että mä saisin niihin samalaista volyymia mitä tää tuote antaa, nyttei siis kiloa lakkaa päähän vaan hiuspuuteria :)

Tuoksultaan tämä on aika saman vienon makea kun hiuslakka, mikä on hyvä, koska ite en tykkää jos päässä tuoksuu eri aineet keskenään, eli jee tästä.

Hiuspuuteria suihkitaan jakauksittain tyveen, että saa nostetta ja ite vielä hieroin hiukan sormilla niitä kohtia joihin suihkin ja vola´. Helppo, hyvä ja paras nostetta hiukseen antava tuote tähän mennessä, eikä jää hius edes tahmaseksi.

Näin, nyt on hiukkasen verran avattu Davinesin tuotteita mitä ittellä ollut käytössä ja voin suositella kyllä kaikille näitä jos kysytään sitä. 

Ja niin, päätin siis ihan ite postailla näistä, eikä tämä postaus oo kenenkään pyytämä taikka mainostus postaus, ihan selvennykseksi vaan, mainitsen tietysti jos sellainen olisi kyseessä.

Davines on mulle vielä aika tuntematon tuotesarja mutta oon koittanut tutustua siihen hiukan lisää, koska shampoon ja hoitoaineen ansiosta kiinnostus heräsi tätä tuotesarjaa kohtaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti